دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم
دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

سایت و وبلاگ «دانلود حوزه»-دانلود نمونه سوال و دروس حوزه علمیه خراسان و حوزه علمیه قم«دانلود حوزه»«حوزه دانلود»

بسم الله الرحمن الرحیم

سایت «دانلود حوزه»  

ویژگی ها و امکانات و برخی از فعالیت های وبلاگ «دانلود حوزه»

وبلاگ دانلود نمونه سوال و دروس حوزه علمیه با آدرس اینترنتی دانلود حوزه www.downloadhozeh.ir در مهرماه سال 1392 با هدف ایجاد فضایی جهت خدمت رسانی به طلاب عزیز توسط طلبه حوزه علمیه مشهد ایجاد شد و طی حدود دو ماه بعد تشکیل وبلاگ و اتصال ان به دامنه دات آی آر شاهد استقبال شدید می باشد که این باعث افتخار ماست.

هم اکنون وبلاگ دانلود حوزه شامل نمونه سوال حوزه علمیه خراسان و حوزه علمیه قم و دروس متداول حوزه علمیه و همچنین شامل دروس خارج فقه و اصول و تفسیر و رجال با امکان دانلود به صورت یکجا با قابلیت ایمپورت فایل ها در چند ثانیه می باشد که این کار باعث صرفه جویی در وقت طلاب عزیز می باشد.همچنین با وجود بودجه اندک سعی شده است تمام فایل ها با لینک مستقیم ارائه شود تا شما مجبور نباشید برای دانلود یک فایل صفحات زیادی را باز کنید تا فایل مورد نظرتان را دانلود کنید.

همچنین وبلاگ دانلود حوزه با هدف نشر کتب اسلامی و علمی کتاب های فراوانی را در سایت قرار داده و هم اکنون در حال تکمیل می باشد.

برای اینکه شما با نام فارسی بتوانید به وبلاگ دانلود حوزه دسترسی داشته باشد سعی شده رتبه این کلمه و این تک را در این وبلاگ افزایش دهیم تا شما با سرچ کلمه «دانلود حوزه » به این وبلاگ دسترسی داشته باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد