دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم
دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

دانلود بهترین و قویترین نرم افزار تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی csi etabs 2013 13.1.5

دانلود نرم افزار تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی   csi etabs 2013 13.1.5


دانلود نرم افزار تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی csi etabs 2013 13.1.5

نرم افزار csi etabs 2013 13.1.5 نرم افزاری برای تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سازه ها را تحلیل و طراحی نمایید. این برنامه تمام المان های یک ساختمان را می شناسد و دارای پردازنده طراحی برنامه بسیار کاملی می باشد و تمام المان های ساختمان را می توان در این نرم افزار طراحی کرد. این نرم افزار برای سیستم های ساختمانی طراحی شده و ایده آن 35 سال پیش مطرح شده است. 

 

کاربرد این نرم افزار زمانی معلوم شد که مهندسان سازه تحلیل های غیر خطی استاتیکی و دینامیکی را به صورت عملی مورد استفاده قرار دادند و با پیدایش کامپیوتر های امروزی با قدرت و توان بالا این کامپیوتر ها برای ایجاد مدل های بزرگتر و پیچیده تر بوسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند.

این نرم افزار قابلیت های مختلفی از جمله شناخت المان های ساختمان و طبقات ، محاسبه خودکار جرم و مرکز جرم ، انتقال بار های ثقلی از کف ها به تیر ها ، تولید و توزیع بار های جانبی بین تراز طبقات و مدل سازی المان های پوسته ای و رامپ ها را دارا می باشد.با این نرم افزار می توانید قاب های فولادی ، قاب های بتنی ، دیوار های برشی و تیر های مرکب را طراحی کنید.



رمز عبور فایل www.asreomran.ir

نسخه 32 بیت
نسخه 32 بیت
نسخه 64بیت
نسخه 64بیت
دانلود کرک نرم افزار  csi etabs 2013 13.1.5
دانلود کرک نرم افزار csi etabs 2013 13.1.5

راهنمای فعال سازی نرم افزارcsi etabs 2013 13.1.5  

ابتدا فایل تولید لایسنس را بارگیری نمایید. این فایل برای تولید فایل لایسنس برای ETABS 13.1.2، SAP2000 16.0.2 و CSIBridge 16.0.2 می باشد.

سپس به پوشه نصب نرم افزار بروید و پوشه CSiLicensing را باز کنید. در این پوشه بر روی فایل LicenseRequest کلیک کنید. پنجره ی License Request نمایان می شود. کد موجود در قسمت Machine Looking Code را یادداشت کنید. توجه نمایید که تنها کد بعد از خط تیره را بردارید. (به عنوان مثال ۱FP4UUDD9WXTHAU*)

سپس برنامه CSI License Generator را اجرا کنید و کد فوق را وارد کردن و کلید Enter را بزنید.فایل لایسنس در پوشه برنامه CSI License Generator با نام lservrc تولید می شود.این فایل را در پوشه نصب نرم افزار کپی نمایید.


منبع: ایران سازه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد