دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم
دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

دانلود نمونه سوال و تلخیص دروس حوزه علمیه خراسان و قم

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری عکس ها، مخاطبین و نرم افزارها- Bump v3.4.8

نرم افزار اشتراک گذاری عکس ها، مخاطبین و نرم افزارها- Bump v3.6.7

نرم افزار Bump v3.6.7 نرم افزاری برای انتقال مخاطبین ، تصاویر ، فیلم ها و نرم افزار های اندروید و ... بین دو گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط کاربری آسان و سرعت بالا در انتقال داده ها می باشد. همچنین این نرم افزار قابلیت برقراری ارتباط با کامپیوتر و ... را دارد.  این نرم افزار بیش از صد میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. امید وارم این نرم افزار برای شما هم مفید و کارآمد باشد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تنظیمات حرفه ای برای بلوتوث- bluetooth power profile full v1.3.1

دانلود نرم افزار تنظیمات حرفه ای برای بلوتوث-  bluetooth power profile full v1.3.1

نرم افزار bluetooth power profile full v1.3.1 برای گوشی و تبلت های اندروید os تولید شده است یک نرم افزار بسیار کم حجم و عالی در زمینه اضافه کردن تنظیمات حرفه ای از جمله امکان فعال یا غیر فعال کردن بلوتوث به صورت خودکار، قرار دادن صدای دلخواه برای بلوتوث، روشن یا خاموش کردن صدای بلوتوث، تایمر بلوتوث و بسیاری دیگر از امکانات می باشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار گرفتن عکس با دکمه کم و زیاد کردن صدا- volshutter camera pro v1.3.9

نرم افزار گرفتن عکس با دکمه کم و زیاد کردن صدا- volshutter camera pro v1.3.9

نرم افزار volshutter camera pro v1.3.9 نام نرم افزاری است که به شما امکان گرفتن عکس با استفاده از دکمه های کم و زیاد کردن صدا می دهد. یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران گوشی های اندروید دارند این است که دکمه اختصاصی برای گرفتن عکس ندارند یا اگر هم دارند از آن به عنوان تنظیم فوکوس استفاده می کنند.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ugly meter v 1.0.2 محاسبه میزان زیبایی چهره-نسخه اندروید

دانلود نرم افزار ugly meter v 1.0.2 محاسبه میزان زیبایی چهره-نسخه اندروید

نرم افزار ugly meter v 1.0.2 یک نرم افزار برای محاسبه میزان زیبایی چهره است که یکی از اپلیکیشن های جالب و سرگرم کننده برای گوشی های اندروید می باشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار عکاسی حرفه و افکت گذاری روی تصاویر sensor camera 1.1.2

نرم افزار عکاسی حرفه و افکت گذاری روی تصاویر sensor camera 1.1.2

نرم افزار sensor camera 1.1.2 نرم افزار عکاسی با دوربین گوشی و تبلت اندروید برای عکاسان حرفه ای که می خواهند بهترین عکس ها را با دوربین خود ثبت کنند می باشد.

این نرم افزار با تنظیماتی نظیر فوکوس ، بالانس سفید و بسیاری از تنظیمات را به حالت استاندارد تنظیم می کند و در این حالت عکسی که شما می گیرید عکسی که کاملا حرفه ای که می توانید آن ها را قاب کنید و در نمایشگاه های عکس به نمایش بگذارید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار عکاسی با ابزار شاقول برای صاف بودن تصاویر گرفته شده retro camera plus 3.7

دانلود نرم افزار عکاسی با ابزار شاقول برای صاف بودن تصاویر گرفته شده  retro camera plus 3.7

نرم افزار retro camera plus 3.7 نرم افزاری در زمینه عکاسی با گوشی و تبلت که سیستم عامل اندروید دارند می باشد.این نرم افزار امکان گرفتن عکس با تنظیم صاف بودن عکس ها را بوسیله یک شاقول که از سنسور های گوشی شما استفاده می کنند تا بگویند زاویه تصویر چقدر است را برای شما فراهم می کند.با این نرم افزار شما می توانید عکس هایی را بگیرید که زاویه آن ها دقیقا همان چیزی است که شما می خواستید.دیگر نگران کج افتادن عکس هایی که با گوشیتون می گیرید نباشید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای برای گوشی اندروید- pro capture v1.5.1

نرم افزار عکس برداری حرفه ای با نرم افزار pro capture v1.5.1

 نرم افزار pro capture v1.5.1 نام نرم افزاری بسیار حرفه ای برای عکاسی با گوشی یا تبلت اندروید شما است. این نرم افزار قابلیت های متفاوت و مختلفی را برای یک عکاسی حرفه ای برای شما فراهم می کند و می توانید اکثر توقعاتی که می شود از یک نرم افزار حرفه ای در زمینه عکاسی داشت در این نرم افزار مشاهده کنید

ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و چسباندن و یا قطعه قطعه کردن فایل ها 1 video converter

 نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و چسباندن و یا قطعه قطعه کردن فایل ها 1 video converter

نرم افزار 1 video converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار علاوه بر تبدیل فرمت امکانات فراوان دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد.از جمله امکانات این نرم افزار قابلیت قطعه قطعه کردن فایل ها و همچنین امکان جدا کردن صدای از یک فایل ویدیوی را نیز دارد. این نرم افزار از دامنه فرمت های زیادی از جمله mprg1، asf، divx و ... پشتیبانی می کند

 

ادامه مطلب ...